måndag, första skoldagen för dom flesta, men inte mig..

Hej alla läsare, längesen jag började med den rubriken av inlägget, vi kör helt enkelt på det idag! ;-)

Har legat hemma idag, en extra dag för att jag hade feber igår också. jag tog sista alvedonen igår kväll, och ingen mer sen dess, och jag är feberfri! känns underbart.

Men sen har jag mina kära vänner som har lyckats blivit sjuka, och som jag också tror är samma som jag & mimmi har "gått igenom". förskylda, hostiga, febriga, det är någonting som går runt nu, bomb säker på de! ni får krya på er iallafall, tessan, bella & rosanna!

Nu ska jag krypa ner i ett varmt bad tänkte jag, förtjänar det efter 1 veckas sjukning eller hur man säger de, haha! hårinpackning, raka benen (som man alltid glömmer när man är sjuk) men nu ska jag allt fixa det. har hunnit noppra ögonbrynen idag, så känner mig lite fräsch iallafall. måste fräscha upp mig, eftersom tanken är att jag ska till skolan imorgon. vi får se hur det blir med de, men som jag känner just nu så kommer jag komma dit imorgon, men kroppen kan ju ändras, vem vet ;-) nej, men vi får hoppas på de bästa såklart!

Ner och fylla upp badkaret nu med skum också, ha en härlig kväll!

Kommentarer
Postat av: rosanna

Tack jag sak försöka krya på mig! :D<3



btw... varför har du tagit bort videobloggarn när du läser upp frågorna från frågestunden, hann bara se den första :(

2011-01-11 @ 11:13:21
URL: http://rosannamaaard.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0