lite längre inlägg än alla andra!

Uppdateringen är extremt dålig, som ni kanske har märkt förlängesen..

Jag kanske kan berätta lite nu, känner att jag börjar piggna på mig, förmodligen kommer mimmi bli så glad, haha! hon vill verkligen att jag kommer till skolan på måndag, jonna åker iväg så det blir ingen emily eller jonna i skolan annars. hur ska hon klara sig? nejdå, men det fixar hon, hon har alla andra också, underbara vänner!

Jag har legat sjuk sen i söndags, måndags och det känns skit verkligen. nu när man vet att det är bara helgen kvar sen börjar skolan igen, vill ha mer jullov! men det är som det är, bara att se glad ut och gå till skolan. vi får se om jag hinner friskna till tills måndag, inte för att jag tror det med tanke på hur jag mår nu, och hur jag har mått. men det kanske ändras, vad vet jag? tog tempern för inte så längesen, och då hade jag 37 och något, alltså ingen feber, men vi får se hur det visar sen, tror endå att febern inte vill ge sig vilket jag får panik för, ååh!

Orkar inte ligga efter i så mycket i skolan, nästan de värsta som finns och nu när alla nationella prov och grejer kommer på slutet, nian är f*n inte så rolig!

Men får väll njuta med tiden som är kvar med min underbara grupp, känner bara hur dagarna minskar, tur att vi har några månader kvar tillsammans.

Måste duscha nu, känner mig så himla ofräsch när jag är sjuk, alltid! åkte också till doktorn igår och det slutade med att jag fick ett papper som vi skulle till apoteket med och därifrån kom vi med en kasse med massa äckliga medeciner, hostmedecin (flytande) som smakar... och tabletter för hostan också, och alvedon. jag lär klara mig nu, I hope so ;-)

Glömt kaninen också, haha! typiskt mig när man är sjuk, men ska ut och ge han mat och färskt vatten. Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: mimmi

asså hoppas du verkligen att du hinner komma!!

skulle bli så otroligt glad om du hann!!

fan vad nice det skulle vart, vill ju ha nån utav mina pinglor i skolan! :(<3



sv: haha nej svär på att du var lost haha :D<3

2011-01-08 @ 15:58:26
URL: http://mmaard.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0