inlägg+bild!

Även om jag inte skulle blogga något idag, så gör jag det endå för eran skull!
Känner att jag ligger så pass mycket efter med hela bloggningen, och headern och färgen, ALLT börjar bli sjukt trist. skulle också vilja slänga in en videoblogg, vilket jag inte heller har hunnit med!
Känns som att jag inte hinner med så mycket längre, skolan hit och skolan dit. läxor fram och tillbaka, prov, förhör, uppsatser, ALLT! behöver städa kanines bur, behöver fixa mitt rum, behöver plugga, åh..

Var duktig iallafall, och kollade igenom frågorna på no:n, eftersom vi har no-prov på onsdag, vilket jag ska fixa. har också hunnit med "upplägget" för små grabbarnas träning imorgon. är riktigt nöjd, hoppas att den bara blir som tänkt. jag om nån är väldigt dålig på att förklara, så jag hoppas det går bra iallafall. det har ju gjort det alla andra gånger, så varför skulle det inte göra det nu?

Umgicks också med mimmi igår till idag, hon sov kvar hos mig. vi båda kom på att det var ett tag sen vi umgicks och sov, och det här behövde vi. det var supermysigt och min lördag kunde inte ha blivit bättre. vi hade jättekul! vi var ute och gick på kvällen, jätteskönt!

Hon drog hem för ett tag sen, följde med henne en bit på vägen. jättebra väder också, så det kunde inte ha blivit så mycket bättre.
Ska kolla på handbollsmatchen som är idag, sverige-spanien. den börjar halv 3, om en kvart alltså.. ska försöka få i mig lite mat, och sen fixa nått gott till det. godis, chips, sånt som man får unna sig på sin "extra" lördag ;-) det är ju endå träning imorgon, så då försvinner det!
Ha en toppen söndag, tack för att ni fortfarande läser bloggen, som jag alltid har sagt.. ni är bäst!

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0