i år är det våran tur alla nior...

Skolavslutningen-2010!

Tänk alla nior att det är våran tur nu att lämna skolan som vi har gått i hela 3 år på. att lämna klassen, och att bara splittras till olika skolor, på något sätt känns det inte okej! men det ska det nog inte heller göra i såna här situationer..

Det är vi som ska ta emot dom viktiga betygen av rektorn och det är vi som ska stå längst upp för att sen säga hejdå.

Som tur är, så har vi en klassresa att se iframåt några dagar efter skolavslutningen. den går till skara sommarland, kommer säkert bli sjuktkul! ♥

Kände bara att jag var tvungen att skriva av mig lite nu, fast jag ska sova snart!

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0