coach emily tomorrow!

Planerat upp för träningen imorgon som jag ska coacha för små grabbsen ;-)

Vi får se hur det går. jag hoppas att dom gillar den, fast det är lite små krångligt. har jo för sig inte kört den själv, men den verkar riktigt bra. så vi får se vad dom tycker!

Man märker nog vad dom tycker nästan direkt, så bara att vänta och se deras spontana reaktioner, haha!
Träning för mig också imorgon, men coachar killarna som vanligt, 2 timmar före min egna träning, eller 3 timmar före.. är det kul så är det, då kan jag gärna sitta och vänta så länge!

Kommentarer
Postat av: julia fälling

Sv; Ja visst är det härligt! :D

Jag spelar också innebandy :D

2011-01-31 @ 07:22:41
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/
Postat av: MAJZANS

sv; Jadå det var det!

Åh, gud vad mysigt! en liten spa-kväll kan man allt behöva ibland :D.

Idag så har jag varit i skolan, lånat nåra böcker, och ska snart baka något tror jag :) gör du då sötis? :)

2011-01-31 @ 15:57:35
URL: http://majallarsson.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0