2011!

Har ni alla haft ett bra nyår? ♥

Jag spenderade mitt nyår med lite kompisar, jättekul faktiskt!

Vi spelade spel, åt massvis med godis och chips och hade bara hur kul som helst. vid tolvslaget drog vi ut och kollade på alla fyverkerier, och man märkte när tolvslaget kom, massvis med raketer smälldes då. vi hade pommac, en stor flaska som jag hade problem att öppna, haha! eve skulle lägga upp bilder på facebook, så jag snor dom där ifrån sen.
Jag kom hem vid 1, somnade vid halv 2 och vaknade med världens huvudvärk och kallsvettning, not so fun! jag kollade om jag hade feber, men det hade jag inte. & nu frågade tessan om jag ville följa med dom och åka pulka, hmm.. maybe that!

Så länge, så får ni ha de så bra!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

sv: man blir ju det, speciellt efter igår :)

2011-01-01 @ 13:55:50
URL: http://snows.blogg.se/
Postat av: Jhh

sv:japp, håller helt med dig :)

2011-01-01 @ 18:36:28
URL: http://jjohannahellkvist.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0