15:24

Hej igen, jag är ovanligt tillbaka igen! ♥

Har inget särskilt att skriva, men jag brukar alltid snacka om något onödigt som ni läser och tycker är helt okej, right?
Jag känner mig grymt ofräsch nu när jag är sjuk, och jag ska ha en riktig spa-kväll för mig själv när jag har börjat friskna till, I need that!

Jag behöver också sola, mer färg på huden skulle inte sitta fel och dessutom är det kompisar som har frågat om jag vill hänga med, kan verkligen inte tacka nej till sånt. det är tur att dom har koll att jag av alla solar haha ;-) det får bara inte bli för ofta, farligt!

Men vi får se hur allt blir, ni kommer självklart få veta. sköt om er så länge! ♥


Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0