14:31

Börjar faktiskt med ett "hej" nu eftersom jag inte har bloggat riktigt ordentligt på den senaste tiden, dessutom har bloggen vart väldigt tråkig. utan bilder också..

Jag kommer nog inte berätta allt som har hänt eftersom jag knappt minns själv, haha sån är jag. men det har vart skolan hela veckan, eller som det brukar. var på tjejkväll igår hos jennifer som fyllde hela 16 år i fredags, då det också var skoldans. vi sjöng för henne, och hade extremt kul. om inte tjejerna hade vart där, hade det helt klart inte vart så kul som det var. det var synd att det inte var så mycket folk där, och vissa gånger var det väldigt dålig musik, not so good!

I slutet, till 12-slaget så stog jag och johanna själva och dansa, jättekul faktiskt!
Körde slut på oss tills klockan blev 12. tusen tack för kvällen i fredags och igår! ♥

Har nyss pluggat på engelska glosorna som sitter bra, som jag berättade innan och nu ska jag ta tag i svenskan (läsförståelse). gjorde matten i natt, efter att jag kom hem från tjejkvällen och gjorde tills nästa veckas planering, (alltså den veckan som kommer), så ligger där man ska vara helt enkelt! känns onödigt att forsätta, när man har annat att göra som är viktigare.

Ha en toppen dag, ska försöka gå ut med hunden också. sitter fortfarande i sovtröja och shorts, men är det söndag så är det! 

Kommentarer
Postat av: MAJZANS

sv; hihi, varsegod!

Jag mår bara bra :) hur mår du då?

2011-01-23 @ 15:25:38
URL: http://majallarsson.blogg.se/
Postat av: julia fälling

Hej, allt bra med dig? :)

2011-01-23 @ 17:02:01
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0