usel uppdatering!

Man ser hur statistiken höjs och sänks tack vare min uppdatering!
Läxor på högar, som minskar som tur är.. men mina veckor är verkligen fullspäckat med träningar, matcher och skolan.

Jag hade match igår mot sura, jag har match på lördag med damlaget, jag har match med skälby på måndag och jag har match på onsdag med damlaget, skapligt hårt men fasen så kul!

Därför kanske ni förstår varför uppdateringen är som den är, men jag ska försöka förbättra allt! på sportlovet blir uppdateringen jättebra, det kan jag lova er här och nu!

Ska dessutom in till stan imorgon med elin, och shoppa kläder som jag har längtat efter hur länge som helst! när vi kommer hem igen, så möter jag upp tessan, sen ska hon sova kvar hos mig! myspys.

Jag kanske slänger in en videoblogg imorgon eller på lördag om allt jag köpte, om jag nu har turen att hitta det jag vill ha ;-)

Men så länge, ha en toppen kväll, IMORGON ÄR DET FREDAG! WOHOO!
GODNATT!

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0