"tränat" klart!

Sprang en bit idag, en liten bit. finns inga bra vägar här, och dessutom var det hur kallt som helst. men endå var jag duktig och sprang en bit, och efter springningen så gjorde jag armhävningar, situps, och 90 grader i snön, brr.. samma sak imorgon, träna träna träna!

Vet inte varför jag helt plötsligt börjar träna på egen hand, fast har gjort det sen förut men la av för att vintern kom. men tycker inte kylan kan stoppa mig, jag kör på endå!

Så träning, städa och tvätta imorgon, härlig men en "vanlig" söndag!
Har inte heller kommit nån vart med grabbarnas träning till måndag, ska fixa det nu när jag går ifrån datan. inte så undra på att jag inte kommer på något då,  ;-)

Melodifestivalen nu tillsammans med nästan hela familjen!

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0