stan, coacha & barnvakt, så ser min måndag ut!

God morgon allihopa! ♥

Skriver ett snabbt inlägg nu. ska nämligen in till stan idag med mamma och shoppa lite så därför kommer inte uppdateringen vara den bästa. men när jag har kommit hem och så, så uppdaterar jag såklart som vanligt igen.
Efter stan, om det blir så att vi är där till senare, så kommer jag åka direkt från stan till grabbarnas träning och coacha dom. så vi får se när vi kommer hem, isåfall slänger jag in ett inlägg innan jag åker iväg på nästa.. när jag väl kommer hem från deras träning, så ska jag vara barnvakt till mina kusiner, så som sagt, jag har nog att göra endå! men det hindrar inte mig, tycker bara det är superkul! 



En gammal bild på Amanda & Vilma. (mina kusiner), och det är dom jag ska vara barnvakt till. Amanda åt höger, och Vilma åt vänster, how cute? ♥

Ha en toppen dag allihopa! ♥

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0