SPORTLOOOOOOV!

Tjena allihopa!

- Hörde jag sportlov eller? FYFAN VAD SKÖNT, ÄNTLIGEN!

Hoppas ni får ett grymt sportlov, jag ska försöka ha det iallafall! min morfar kommer nästa vecka och flyttar hit från spanien, med hans vovvsingar och sambo. super mysigt!
Ärligt..
så är det jätteskönt att han är på hemmaplan igen. han har bott här förut, men flyttade senare. har saknat han så mycket, dessutom är det inte lätt när man får träffa han ungefär en gång per år, men men.. jag behöver inte vänta så länge till.

Jag har laddat upp MASSA bilder på olika saker som jag laddar upp ifrån min bärbara sen. det blir något fel på den jag sitter vid nu, så kan inte ladda upp några bilder alls på bloggen, utan bara skriva. super knäppt! så de är därför det oftast blir text inlägg utan bilder, men jag hoppas det inte gör så mycket!

Sportlov=MYCKET uppdatering! nu jäklarrr ska bloggen komma igång på allvar! WIHOO!

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0