sitter hemma hos mimmi just nu!♥

Just nu sitter jag hemma hos mimmi och dunkar musiiic! ♥
Vi har inte gjort så mycket under dom timmarna jag har vart här, eller har nog vart här ett tag nu, men det är alltid lika kul att umgås med henne! dunkat musik & pratat, toppen!

Ska senare hem för att äta en god middag som mamma har fixat 1 dag tidigare för alla ♥-dag. hon ville göra något, så hon ska fixa en liten "lyx" måltid till oss alla, mums! får se vad det blir också, suprise!
Min videoblogg är hemma, och jag har gjort en efter 5 försök ungefär. alla var för stora, och det krångla väldigt mycket, men det ska upp på videofy först och sen ska den upp här på bloggen, så jag hoppas ni har tålamod att vänta till lite senare ikväll, för upp ska den 
Men nu ska jag forsätta umgås med mimmi, och dunka musiiik!
Ha en toppen dag! ♥

Kommentarer
Postat av: Olivia

Hahaa sitter nog mest vid datorn idag ^^ Sen ikväll middag med familjen :) Och sen Solsidan

2011-02-13 @ 15:35:45
URL: http://olivias.bloggplatsen.se
Postat av: Olivia

Vi får se, blir nog lite piano gitarr, och datan förstås, är ju LOV ! har du lov ?

2011-02-13 @ 15:38:22
URL: http://olivias.bloggplatsen.se

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0