sista inlägget för idag, och hur filmen var!

Nu har vi kollat klart på filmen, och jag tyckte den var riktigt bra! lite halvt seg emellanåt, men om man "sammanfattar" den, så var den toppen! den får 4,5 av 5 poäng av mig, ett topp betyg enligt mig iallafall ;-)

Nu blir det att sätta upp håret i en lös knut, skönt! och sen sätta på mig sig myskläderna och krypa ner till big brother. vet inte varför jag kollar på det egentligen, rätt värdelöst! men endå vill man se de. crazzyy!

Sista inlägget för idag. bloggar som vanligt imorgon, check it ;-)

GODNATT.

Förresten.. ska svara på kommentarerna ni skickar till mig. tro inte att jag har glömt det, men har inte haft tanke och tid för det, därför tar jag det kanske imorgon?

& endå när jag skriver ännu mer, så ska jag fixa inför min morfar imorgon. städa upp osv.. så ja, ni kanske får en skaplig uppdate iallafall, I hope so!

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0