sista inlägget för idag! ♥

Wihoo läsarna stiger, och jag kan inte bli mer glad efter era ord också!

Det här blir sista inlägget för idag. ska krypa ner i sängen och plugga på spanska glosorna som jag inte kan alls, typiskt mig att vara in i det sista! får skärpa mig med det, men iallafall, tar tag i det nu, och hoppas dom sitter bra tills onsdagen kommer! det värsta är att vi har dom direkt på morgonen, opps!

Men det löser sig, det är ju endå bara ett glosförhör..

Men ha en forsatt trevlig kväll allihopa, så uppdaterar jag mera imorgon! kanske inte lika "aktivt" som denna helg, men jag kommer endå inte försvinna. jo, om det är mycket plugg, men det vet ni ju själva. skolan går alltid före, även hur mycket jag vill blogga för er! ♥

Vi hörs imorgon helt enkelt, ny dag, nya möjligheter!
Slänger in en liten bild också, GODNATT!



Bilden är tagen i somras, strax innan jag skulle på dop! min minsta och söta kusin skulle döpas. & denna månad blir han 1 år, tiden går verkligen fort och jag tror nästan att han precis har börjat lärt sig att gå, how cute? 

Kommentarer
Postat av: Carrooo

SV; Jag vill ju gå stylist men vill gå på jensen! kaos här liksom ! :D

2011-02-13 @ 21:27:00
URL: http://http:/bycarro.devote.se
Postat av: Blondiner <3

Vinnaren från veckans blogg är utsedd redan idag! Kika in och kolla om just DU är den lyckliga vinnaren som bär hem massor av nya läsare. Den drömmen kanske är sann, gå in och kolla ;)

2011-02-13 @ 22:52:50
URL: http://blondeegirls.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0