saknar turkiet!♥

Vilka sommarkänslor jag får av denna bild! ♥

Den här bilden är tagen i turkiet, jag var där förra året, underbart!
Vi ska dit i år igen är det tänkt, och med den här gången KANSKE med lite sällskap.  I hope so ;-)

Shopping, bada, sola och leva livet bara, bättre än det finns absolut inte!

Så därför längtar man extra mycket till turkiet igen, stekhett verkligen!
Kunde knappt gå i sanden för att det var så himla varmt, men fan så skönt det är om man jämför med sverige nu! 

Videobloggen jag snackade om tidigare, jag har gjort en, men själva grejen är att jag inte får upp den. sitter vid min bärbara nu, det är därför mitt inlägg blir lite roligare med bild och så, men stationära har något fel nu, så ska höra med pappa om han kan fixa det. jag hoppas det blir likadan sen vi fick den, sega datorer är verkligen inte min grej om man säger så!

Men jag lovar.. den kommer komma, stå ut.

Ska forsätta kvällen här vid datan en stund till och so:n lite senare. börjar få in mer och mer nu, riktigt bra för att vara mig!

Ha en forsatt härlig söndagskväll! ♥

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0