något nytt jag ska börja med här på bloggen!

♥ Dag 1 - Presentation av mig själv.
♥ Dag 2 – Min kärlek.
♥ Dag 3 – När jag var liten.
♥ Dag 4 – Mina bästa vänner. 
♥ Dag 5 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 6 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 7 – Mina drömmar.
♥ Dag 8 – Min favoritresa.
♥ Dag 9 – Min senaste födelsedag.
♥ Dag 10 – Den här dagen för precis ett år sedan.
♥ Dag 11 – Min önskelista. 
♥ Dag 12 – Om jag blev tvungen att byta utseende med någon, skulle jag byta med..

Det här kommer jag "starta" med från och med idag. jag vet inte om det kommer bli så att jag kör varje dag som det är menat, men jag ska försöka så gott jag kan! jag har som sagt fullt upp i veckorna, och denna vecka som kommer har jag det, eller skapligt mycket iallafall. läxinlämningar, glosförhör m.m. så ni får helt enkelt hålla utkik när något kommer upp, och självklart lägger jag ut det så ni också vet, ungefär som: uppdaterat eller något liknande! börjar som sagt med "Dag 1"- Presentation av mig själv. får se hur det går då ;-)

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0