matchen mot sura!

Hej alla lördagsglada läsare!

Härligt att det är lördag va? ;-) underbara helg, STANNA KVAR!
Men men.. har vart på match hela morgonen, eller morgon och morgon, drog runt kvart i 11, och kom hem för ungefär en halvtimme sen.
Det var skälby's match, men som ni vet så har vi ett samarbete med dom, därför kom det 5 hallsta tjejer och spelade också. jag satt på bänken och uppskriven som coach. jag har åkt på förskylning och har fortfarande värkningar i tummen, not so good!

Men matchen slutade endå 3-1 till sura, och fyfasen vad vi var grymma endå! ett lag som ger järnet in i de sista, det gillar jag starkt! och jojjo i mål, hon var så jäkla gryym! 
Alla andra var såklart också så himla duktiga! jag om någon är så stolta över er alla!

Nu.. ska jag fixa mitt rum lite, plugga no&spanska och sen sätta mig ner vid datan och kolla på "familjen annorlunda" som jag inte alls har hunnit kolla på. man måste betala om man ska kolla, men hinner kolla på det senaste för att det inte har gått 1 vecka sen det var på tv. skynda skynda!

Ha en toppen dag! ♥

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0