match & jonna!

Hej allihopa, och sorry för den dåliga uppdateringen..

Har spelat match idag, umgåtts med johanna innan det, och umgåtts med jonna där emellan också och nu är hon här och ska sova kvar hos mig ;-)

Matchen idag slutade 5-3 till oss, vilken vändning vi gjorde, as grymma! från att vi låg under, tills vi ledde och vann, grymt! ♥
& sen stannade vi kvar och kollade på hj (herrjuniorer) som hade match efter oss, och dom vann också men vet inte med hur mycket eftersom vi drog i sista perioden.
Men iallafall...

Jag och jonna har vart här ett tag, och innan det var vi hemma hos henne och pluggade so:n som gick sådär, eller det gick bra! men vi gjorde knappt något eftersom jonna satt på datan, och ni vet hur det blir då? man fastnar där, och skiter i det som var viktigast. men ska ta tag i det imorgon, och tvinga jonna att jobba på det, eftersom hon knappt har fått det vi ska läsa på.

Dessutom har min so lärare min bok där jag har skrivit allt, hemma hos sig, för att hon skulle rätta det vi hade gjort som läxa. härligt! jag som behöver den, eftersom vi har prov på onsdag.
Aja, det löser sig ;-) får plugga på det jag har, det är nästan allt utom boken!
Nationella också nästa vecka i svenska, it sucks!

Ha en toppen kväll/natt! 


Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0