lördag=match=dålig uppdatering

Hej alla toppen läsare! ♥

Jag vet.. uppdateringen har varit grymt låg, och jag har inte heller haft tid att sitta vid datan, eftersom ni vet att mina veckor verkligen är fullspäckade! men jag ska försöka få igång bloggen lite nu, eftersom den har stått still ett tag.
Matchen idag mot rönnby var grymt spännande, och med tanke på hur få spelare vi var, så gjorde vi en kanon match. matchen slutade tyvärr 4-3 till rönnby, men vi ledde nästan hela tiden, och det låg lika ganska länge, men 14 sekunder kvar av sista perioden så gjorde dom ett mål som jag knappt såg, eftersom det studsade på någon som var framför mig.
Vi möter dom igen på onsdag, och då j*klar tar vi dom, tjejer! 

Ska gå och fixa lite nudlar nu, och sen sätta mig ner med engelskan som jag inte har kollat ett dugg på, glosförhör på måndag, opps!

Videoblogg kan dyka upp sen, eller det kommer dyka upp OM jag är tillräckligt pigg för att göra en. kan visa vad jag fick med mig hem från stan igår också. apropå det, det var en toppen dag med elin verkligen! vi träffade på felicia och jennifer också! ♥

Nej, nu måste jag laga nudlar innan jag hungrar ihjäl!
Ha en toppen dag allihopa, lördagmyyys!

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0