lördag!

Denna goda glass åt jag och johanna igår samt att vi samtidigt satt och prata om allt mellan himmel och jord, eller hur brukar man säga de ?
Har haft en riktigt mysig fredag och vaknade upp hemma hos henne idag, kunde inte ha blivit bättre! ♥

Vi får se om jag har turen att bli hämtad på samma sväng, så slipper jag gå hem, när pappa kommer hem till hallsta igen efter matchen med skälby&hallsta, fast det var skälby's match. hoppas självklart på att tjejerna krossade rönnby stenhårt!

Uppdaterar senare om hur matchen blev, och det KAN dyka upp lite bilder på oss & den goda glassen. det var också första gången jag smakade den, och den var supergod! för er som INTE har smakat den, gör det!

Jag ger den 5 av 5 möjliga, haha 

/ Ha en toppen lördag, solen skiner och bättre kan det verkligen inte bli!
Tar nog en promenix med hunden sen, bara komma ut och rensa tankarna lite, sånt behövs ju också ibland!

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0