klicka på f5...

Klicka på f5 om det inte har uppdaterats med varken inlägg eller någon förändring på bloggen. har ändrat bakrundsfärg till en mörkare och mysigare färg. det jag märker nu är att det är ungefär den färgen jag har på mina väggar. chokladbrunt!♥

Sista inlägget för idag. min hals tar livet av mig nästan och jag ska ny krypa ner i en nybäddad säng och sova. bytte ut allt i sängen idag, så extra skönt att krypa ner och sova.
Sov gott mina fina läsare! GODNATT!
Morgondagens planer:
*  Träna små grabbarna (göra klart det sista inför det)
*  Åka in till stan (ni får se vad jag kommer hem med)
*  Vara barnvakt till små kusinerna! ♥

Det är det, och sen det vanligaste..PLUGGA!  livet är inte alltid kul, men men..

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0