ingen promenix med vovven!

Mamma hann sno chica före mig, så det vart ingen promenad med hunden (chica). istället tog jag tag i bamse (min kanin) och skötte om han. klippte klorna på han, så nu är han fin igen! gav han också ny mat, nytt vatten & lite smaskiga grönsaker, lika bra!

Elin och resten av the hole family kommer snart och ska hälsa på en liten stund och hämta 5 påsar med kläder som jag och systeryster har växt ur. det mesta är faktiskt mitt, och min garderob börjar kännas mer och mer tom snart. det är tur att jag ska in nästa fredag, eller denna fredag som kommer och shoppa! spendera varenda öre, som jag skrev på facebook! 

Nej, nu ska jag äta upp min risifrutti och sen gå ut och checka läget på vad pappa gör.
2 veckor kvar till sportloov, och dessutom kommer världens efterlängtade morfar hit till sverige, direkt ifrån spanien, och det bästa.. HAN SKA STANNA OCH BO HÄR NU! 



Lagom normal..eller inte, men han är bäst endå! ♥

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0