hur min lördag kommer se ut..

Såhär kommer min lördagskväll se ut. massa onyttigt som jag tränar bort senare när jag hinner krya på mig. hatar att vara förskyld, och halsont gör inte saken så mycket bättre.. därför nog allt det här bästa kuren just nu, det brukar vara så va? 

Mamma lagar just nu lite lövbiff som vi sen ska ha i baguetter med massa annat smått och gott framför filmen "letters to juliet". jag har aldrig hört talas om filmen, så det ska bli spännande att se den! självklart berättar om vad jag tyckte om den senare, så ni kanske också blir sugna att se den.

Vi hyrde film eftersom vi orkade inte ge melodifestivlen en chans till, riktigt dåligt om det får komma från mig, så en film på lördagskväll gör självklart kvällen mycket mycket bättre!

Nej, nu ska jag gå ner och hjälpa till lite. härligt att få in nytagna bilder direkt i bloggen med lite krångel som vanligt. Ha en toppen lördag allihopa! ♥

Kommentarer
Postat av: johannathelin

Vad mysigt det låter med baguetter till film. Sådant litet som gör så mycket, skit mysigt!



Kram

2011-02-28 @ 21:15:58
URL: http://johannathelin.blogspot.com

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0