hemma från stan!

Hej allihopa! nu är jag hemma från stan igen, och jag fick med mig lite saker som behövdes. jag glömde ta kort på 3 saker till kom jag på nu, och det var en deo, bomullspads och ansiktsmask. men det är endå inte så märkvärdigt, men det var det iallafall och de andra grejerna. riktigt nöjd!

Nu är det bara frisören & färg kvar som ska handlas in och en sol tid! sen är jag nöjd, och hela barnbidraget är nog också slösat! 

Ska ner och duscha nu. åt nyss en kycklingrulle som blev kvar sen igår, mums!

Bilden som är ovanför är 1 dvd och en engelsk bok som jag fick med mig från bibblan. jag och mamma svängde förbi där för hon skulle ha tag i några böcker och jag skulle ha tag i en engelsk bok eftersom jag har svårt för läsförståelse i engelskan. så jag fick med det, och filmen som jag inte har sett än. så ska sätta på den efter en varm och skön dusch! ♥

Ha en forsatt bra dag!

Kommentarer
Postat av: julia fälling

Sv; Det är lugnt, jag förstår! Det är samma här.

Okejokej :) Jag går i 8:an!

2011-02-28 @ 15:48:57
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/
Postat av: MAJZANS

sv; J, fy för läxor! nej, vi får nästan aldrig läxor över lovet, och det är väldigt skönt! Fast vi hade en SO inlämningsuppgift som man skulle göra över lovet, de var det ända :). ar ni nån läxa över lovet då?

Okej härligt, jodå jag mår toppen :D

2011-02-28 @ 16:00:36
URL: http://majallarsson.blogg.se/
Postat av: wilma

hejsan ! allt bra ? :)

sjuktfin blogg, checka gärna min !

& släng in en kommentar (a)

2011-02-28 @ 23:07:38
URL: http://wilmaklemedsson.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0