God morgon!

God morgon mina sunshines! Sovit gott?

Iallafall, dagen idag spenderas med självaste mimmi. det var ett tag sen vi hittade på något, så idag vart perfekt, även om jag har saker att göra, så hinner jag nog med det innan eftersom hon just nu är hos tessan&bella.

Jag har också lovat er en videoblogg idag, men kommer inte videoblogga förän lite senare, eftersom jag är rätt nyvaken nu, men vi får se.. det är nu jag har tid att fixa den, så då spelar det nog inte så stor roll om jag är nyvaken eller inte!

Men under tiden, så ska jag fixa grabbarnas träning, har kommit på det under natten, så nu ska det skrivas så pennan glöderrrr!

Ha en toppen dag, så hörs vi senare!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Älskar din bakrundsfärg, vad händer idag då ? :)

2011-02-13 @ 12:45:01
URL: http://olivias.bloggplatsen.se

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0