fan..

Åh, min måndag kunde inte ha slutat så mycket värre..

Min morfar skulle som tänkt vara här om en timme, JUST HEMMA HOS MIG! men såklart så ska det krångla när dom väl är på plats.. så ja, vi får hålla alla tummar och tår att dom kommer på onsdag då nästa plan åker från spanien till sverige!

Snart åker jag dit och träffar dom, saknaden blev större och större nu!

Barnvakt nu. skapligt hårt! båda sover i bäddsoffan och jag har laptopen i knät i sängen. men har saknat dom jättemycket, så imorgon spenderas dagen med båda tjejerna, och sen drar jag vidare och umgås med mimmi och tessan (och kanske jonna). fullt upptagen hela dagen, but I like it!

Sista inlägget för idag, sov så gott allihopa! GODNATT!

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0