Ett långt inlägg, read it!

Jag ska boka tid hos frissan den här veckan och också köpa hårfärg. sist jag färgade så använde jag den här färgen (som är på bilden), och jag var jättenöjd. så antingen kör jag på samma, eller kanske jag ska våga på mig lite mer mörkt?

- vad tycker ni?

Så det är ett måste som måste bli av denna vecka, mitt hår är allt för slitet, det kan knappt bli bra längre när man försöker platta till det, så därför har jag för det mesta uppsatt. det är jättemånga som ska våga på sig att klippa kort, och jag antar att det är väldigt skönt, men jag tror själv inte att jag skulle våga. har haft kort väldigt mycket när jag var mindre, men jag tror inte jag skulle våga på mig det nu..
Är jättesugen, men åh.. beslutångest!

Har hunnit pluggat som jag berättade i förra inlägget, det sitter bra! 

Så jag hoppas att jag kan visa johanna (min no-lärare) att jag kan det jag kan helt enkelt! jag måste, MÅSTE fixa det här, höga krav på mig själv, jag vet! men det här är den enda gången jag har det sen långt tillbaka..

På tal om krav på en själv, jag hade jättehöga krav på mig när jag skulle börja sjuan. jag ville ha MVG i allt, verkligen alla ämnen nästan.. jag trodde det var lätt att få det, men man kommer mer och mer in i så kallade verkligheten, och nej MVG i alla ämnen har jag inte, men jag har medel betyg, enligt mig! jag är nöjd, så är nog alla andra nöjda för min skull 
Herregud vad jag drar ut på det här inlägget, men när jag endå skriver, så skriver jag jättelångt OM jag har lust och har tid. nu hade jag både och, så då blir det såhär, enjoy!

Uppdaterar nog inget mer idag, och vet inte hur det blir imorgon..
Ska nämligen vara kvar i skolan till 5 imorgon, istället för 4. har "extra-hjälp" i engelska för dom som vill i 9:an. jag behöver det, så varför inte?

Det är värt tiden, en timme kan man väll endå lägga ner?

Så kör på det, och sen hem snabbt för att sen packa och äta något innan jag ska iväg igen till nibble för att spela match mot köping. känner mig taggad till tusen! lika bra att inte tagga för mycket bara!
Ha en forsatt trevlig kväll, ses KANSKE imorgon! ♥

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0