en ny idé?

♥ Dag 1 - Presentation av mig själv.
♥ Dag 2 – Min kärlek.
♥ Dag 3 – När jag var liten.
♥ Dag 4 – Mina bästa vänner. 
♥ Dag 5 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 6 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 7 – Mina drömmar.
♥ Dag 8 – Min favoritresa.
♥ Dag 9 – Min senaste födelsedag.
♥ Dag 10 – Den här dagen för precis ett år sedan.
♥ Dag 11 – Min önskelista. 
♥ Dag 12 – Om jag blev tvungen att byta utseende med någon, skulle jag byta med..

Hittade den här på ett gammalt inlägg på BDB och tänkte att det är kanske kul för er att läsa, när jag endå inte har så mycket vettigt att säga om veckorna. det är mer på helgerna jag får tid att blogga, och om massa roligt. men just i veckorna står det still, så drar igång med denna imorgon. kunde ha tagit den idag, men då kommer det ta ett tag eftersom det är "presentation av mig själv". och plugget väntar bara, därför tar jag det direkt så jag kan känna mig lugn sen!

Kommentarer
Postat av: julia fälling

Sv; Ja det är superkul! :D Hehe ah okej :)

2011-02-14 @ 17:13:40
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/
Postat av: MAJZANS

sv; Ja, absolut! Spa och lite avslappning behöver alla någon gång ibland. Det är ju så otroligt sköönt! Vi är värda lite lyx, haha ;).

Jadå, jag mår toppen annars. Hur är det med dig? Glad alla hjärtans dag!:)

2011-02-14 @ 17:51:06
URL: http://majallarsson.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0