dag 4-mina bästa vänner!♥

♥ Dag 4 – Mina bästa vänner.
Forsätter med detta som jag har hållt på med nu, 4 gånger!

Mina bästavänner är jonna & mimmi. men alltså, bästa vänner hit och dit, jag har många nära vänner oh det tycker jag endå att dom räknas som mina bästa. det är också johanna s, johanna t, elin, sophie, jennifer, tessan, bella, rosanna, hela laget, ja ni hör ju själva.. och sen dom jag skrev innan. det är tjejer som man har riktigt kul med! ♥

Mina närmsta, ABSOLUT närmsta är mimmi & jonna!



Fast som sagt, jag har flera, men om jag skulle välja mina 2 bästa så är det dom, annars dom jag nyss skrev upp! det är dom jag kan lita på, snacka med om allt och också få stöttning av, vilket ibland behövs vid olika lägen! ♥

En fråga till er:
-Tycker ni att man ska kunna berätta det mesta till sina vänner, eller kan man hålla de för sig själv? ♥


Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0