dag 3-när jag var liten!♥

♥ Dag 3 – När jag var liten.

Jag föddes 19 oktober 1995 som dom flesta vet och som ni kanske har läst om på "dag 1"? men iallafall, jag var för tidigt född, hela 8 veckor=2 månader. kanske inte så bra, och jag var inte heller fullt stor vilket man kanske förstår. men jag kom ikapp och mår idag jättebra. jag var väldigt livlig när jag var liten, rörde mig hela tiden vilket dom flesta små barnen gör vid dom små åldarna. jag ville alltid ha min vilja igenom, vilket har hängt med enda sen nu. kanske inte lika mycket, men lite finns det allt kvar. envis & bestämd passar nog bäst in på mig som liten.
Självklart hade jag som dom flesta andra kompisar. barndomsvänner. vissa har man ingen kontakt med alls idag, men som man endå kommer ihåg från kort och så. vissa har jag kontakt med, och en av dom är elin. hon och jag har vart kompisar sen dagis, och vi går idag i samma klass och umgås ibland hemma.
Sen har jag flera andra som: moa, elin h (har kontakt med idag), emelie och ida. några som jag bara kommer ihåg nu..♥



Man ser nog vem som är jag, men annars, jag är åt vänster och min syster år höger!
S-w-e-e-t-! 

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0