Dag 1-presentation av mig själv!

Dag 1-Presentation av mig själv!

Nu vet jag inte hur jag ska börja, men jag tar allt från början, från start i mitt liv..

Jag föddes i västerås den 19 oktober 1995. jag blev skickad till uppsala eftersom jag är 9 veckor för tidigt född. jag var jätteliten till skillnad från hur stora alla mina kompisar var när dom kom ut till världen. jag vägde bara 1490 gram och var 36 cm lång. från början hade jag jättesvårt att andas, så jag hade jättemånga slangar på mig, och dessutom kunde jag inte heller äta själv, så man fick mata mig igenom en spruta.

15 år senare, står jag här och mår hur bra som helst.
Jag är en tjej på 15 år, som ni kanske redan vet. jag älskar alla slags utmaningar. att utmana mig själv är hur kul som helst. för att se hur mycket jag vågar, även om det finns en risk med olika saker, så vill jag alltid testa på det mesta. vissa grejer kanske man backar för, men oftast vill jag gå framåt och testa. nu har jag inget exempel, men jag tror ni förstår menningen med det.

Jag bor i en villa tillsammans med min mamma, min pappa, min storasyster och mina två husdjur (hund&kanin). jag har lagom stor släkt, som är spridda åt alla håll. vissa bor i samma "stad" som jag, men vissa bor i italien, norge, spanien, ja lite överallt. så man kan säga att jag är en fjärdedel norsk & italiensk. rätt grymt, fast jag endå inte kan språket på italienska eller norska. norksa är väll lätt, eftersom det är väldigt likt svenska.

Jag går i nionde klass, och ska välja gymnasium och linje detta år, eftersom jag börjar där till hösten. jag har inte valt än, vilket inte är sådär jättebra. jag ska göra det denna vecka som kommer, och då får ni se hur jag har valt, spännande va? ;-)

Jag tror jag fick med allt där.. om inte, så lägger jag till något senare!
Hoppas det blev en bra "presentation" av mig, från start i mitt liv till nu! HÄRLIGT.


Kommentarer
Postat av: Viktor Frisk

Jag använder tyvärr inte min bloglovin så mycket, men om du vill följa min resa som modell o snart tv kändis är det bara att du lägger til mig :)

Fast ingen tvingar dig :)!

2011-02-20 @ 10:51:11
URL: http://www.viktorfrisk.com
Postat av: Viktor Frisk

Sv: Tack så mycket! Jo självklart måste man vara bekväm i vad man har på sig, annars funkar det inte. Ha en bra kväll.

2011-02-20 @ 21:46:39
URL: http://www.viktorfrisk.com

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0