big brother om en halvtimme, och sista inlägget för idag!



Ska krypa ner i myskläder och kika på big brother som börjar om en halvtimme ungefär. är supertrött, vilket tillhör på alla fredagar. skönt att lovet äntligen är här. det är då jag kommer vila upp mig så mycket som det går. match imorgon med skälby mot sura, MEN jag är inte uttagen och ville heller inte köra. känner mig halvt sjuk, eller förskyld och min tumme värker då och då.. bäst att jag står över!

Men jag ska självklart dit och stötta mina tjejor, shallsta!
Snacka lite på msn, och sen krypa ner i soffan med en filt runt sig!

Sista inlägget idag, 9 inlägg med det här idag, inte dåligt va? ;-)
GODNATT!

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0