är med johanna!♥

Ny header, vad tycker ni ? ;-)
Behövde en förändring på bloggen, så den vart lite mer uppiggnande!
Ny bakrundsfärg och ny header med fräscha bilder som är tagna idag tillsammans med johanna.

Ja, som jag sa så är jag med johanna och spenderar denna kväll, natt och morgon med henne! ska bli supermysigt, eftersom vi inte umgås så mycket annars hemma, utan mest i skolan så är de alltid extra kul! ♥

Vi ska ha solsidan marathon, kolla på heartbreak hotel, göra so:n lite mer (vi har vart duktiga och hunnit med en bit av allt), och äta våra underbara cupcakes som vi har bakat, (bilder kommer på det).

Match imorgon också mot rönnby eller per-ols? har ingen som helst aning, men de blir nog bra vilket lag vi än möter!
Men nu ska jag umgås med johanna, lasagne blir maten, MUMMA! ♥

Ha en toppen fredag alla mina söta läsare!
Ska också försöka bättra på uppdateringen, eftersom skolan är väldigt mycket ivägen när veckorna är igång. har prov, nationella prov och grejer nästa vecka, så full uppdatering blir det nog inte! men det blir som de blir, ni är så himla snälla att ni läser bloggen fast uppdateringen är väldigt dålig vissa gånger! TACK ♥

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0