uppdaterar!♥

Den starka vinnarposen!

Hej allhopa! usel uppdatering, och jag känner att jag ligger efter i bloggandet rejält, och dessutom har jag annat att göra. plugg, städa, åh..

Aja, ska försöka korta av det här, och sen forsätta med annat.

Skolan idag var helt okej. vi hade engelska nationella på morgonen, och bara där så försvann två lektioner, skönt! så det gick snabbt, fast det var lång dag som man är helt slut efter när man kommer hem. satt mig här en stund och sen drog vidare för att träna små grabbarna. fys fys fys!

Så dom va väll endå lite trötta efter jag slutade och dom fick börja spela två mål. duktiga grabbar iallafall! det bättrar sig efter varje träning, så det är endå något som är bra! 

Förresten, skrev en liten text till mina tjejer!
Ni kan också få se den, för er som inte har mig på facebook! ♥


Vad ska jag säga? mina underbara fina vänner, tjejer & lagspelare. vi kom hem med en varsin guldmedalj, och under den resan hade vi kämpat för varandra, vi pushade varandra när vi väl behövde det, precis som ett lag ska jag göra! vi är som en hel stor familj. den familjen är jag beroende av, dom jag saknar efter för minsta lilla, och dom som betyder allra mest för mig. dom som får mig att må bra, och alltid vara glad! oavsett humör, så finns ni alltid där. är jag helt nere på en match, så är ni alltid där och skriker på mig hela tiden att jag är duktig. bara det saknar jag! då kan ni förstå resten? örebro är helt oförglömligt! jag kan fortfarande inte koppla ihop allt med att vi kom hem med guldet. allt gick så sjukt himla fort, och glädjetårarna som föll ner samtidigt som vi alla låg på golvet och krama om varandra, jag kan verkligen inte förstå! en kom i ena örat och skrek att vi vann, och andra sekunden kom en och krama mig! hela jag kände mig så himla lättad! alla tidiga morgonar, alla sena kvällar och allt slit på matcherna vi spelade mot olika lag, gav verkligen resultat! där stog vi, med en varsin GULDmedalj och en pokal!
- Jag är så himla stolt över tjejer!
& pappa och lasse, hur ska vi kunna tacka er tillräckligt? allt ifrån skämt till allvar, ni har tagit oss som vi är! ni har accpeterat vårat tjejsnack, vårat skrik på träningarna, och endå blev allt så himla bra i slutändan!
Ni fick oss att aldrig ge oss. hade vi en dålig dag, då var ni där och pushade på oss! vi klarade allt, om vi var tillsammans!<3
Tjejer, nu försöker vi få igång allt till nästa säsong!
Jag vill spela med er, jag vill vara med er och jag vill forsätta att utvecklas med er! det är er jag vill vara med! <3 tusen tack för allt denna säsong! näst på tur står det mysiga tjejkvällar, utebandy och mycket skratt! <3<3
TACK ännu en gång för allt! pössNN :* <3

Ha en toppen kväll! ♥

Vad ska jag säga? mina underbara fina vänner, tjejer & lagspelare. vi kom hem med en varsin guldmedalj, och under den resan hade vi kämpat för varandra, vi pushade varandra när vi väl behövde det, precis som ett lag ska jag göra! vi är som en hel stor familj. den familjen är jag beroende av, dom jag saknar efter för minsta lilla, och dom som betyder allra mest för mig. dom som får mig att må bra, och alltid vara glad! oavsett humör, så finns ni alltid där. är jag helt nere på en match, så är ni alltid där och skriker på mig hela tiden att jag är duktig. bara det saknar jag! då kan ni förstå resten? örebro är helt oförglömligt! jag kan fortfarande inte koppla ihop allt med att vi kom hem med guldet. allt gick så sjukt himla fort, och glädjetårarna som föll ner samtidigt som vi alla låg på golvet och krama om varandra, jag kan verkligen inte förstå! en kom i ena örat och skrek att vi vann, och andra sekunden kom en och krama mig! hela jag kände mig så himla lättad! alla tidiga morgonar, alla sena kvällar och allt slit på matcherna vi spelade mot olika lag, gav verkligen resultat! där stog vi, med en varsin GULDmedalj och en pokal!
- Jag är så himla stolt över tjejer!
& pappa och lasse, hur ska vi kunna tacka er tillräckligt? allt ifrån skämt till allvar, ni har tagit oss som vi är! ni har accpeterat vårat tjejsnack, vårat skrik på träningarna, och endå blev allt så himla bra i slutändan!
Ni fick oss att aldrig ge oss. hade vi en dålig dag, då var ni där och pushade på oss! vi klarade allt, om vi var tillsammans!<3
Tjejer, nu försöker vi få igång allt till nästa säsong!
Jag vill spela med er, jag vill vara med er och jag vill forsätta att utvecklas med er! det är er jag vill vara med! <3 tusen tack för allt denna säsong! näst på tur står det mysiga tjejkvällar, utebandy och mycket skratt! <3<3
TACK ännu en gång för allt! pössNN :* <3


Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0