Torsdag=barre!

God morgon, god förmiddag eller god eftermiddag, välj själva! 

Jag vaknade rätt sent idag, eller runt halv 12 eftersom jag satt vid skype till halv 2 igår. det var riktigt kul, så det var det endå värt. snackade med massa olika, så tiden rann bara iväg!
Slängde in mig i duschen när jag vakna, så jag endå skulle bli lite fräsch till dagen. super skönt, och man vaknar verkligen till på rätt sätt också, toppen!

Har gått runt i morgonrock tills nu, men är det lov så är det! har städat upp lite överallt här hemma, så mamma lär bli glad när hon kommer hem. ni kanske känner igen er? man har inte orkat städa undan saker och ting, och sen kommer mamma hem och blir irreterad? sånt gillas verkligen inte!

Har hunnit matat hundvalparna med ett speciellt foder, så nu är dom mätta och glada, tur de!

Dags att välja "dagens outfit". vi får se vad jag hittar på.
Basket senare och sen rullar jag mot johanna, och spenderar natten där! ♥

Ha en riktigt bra dag, även om solen är inte framme och lyser som jag hade hoppas på!

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0