torsdag!

Min uppdatering blir allt värre och värre, och jag känner endå att jag vill slänga in minst ett inlägg om dagen. skolan tar all tid, träningar och nu i helgen blir det ingen bloggning eftersom vi drar iväg till örebro.

Men jag kan kanske mobilblogga, maybe maybe? ♥

Träningen gick inte som väntat idag. har på något sätt sträckt mig, fast endå inte.. det är något annat, och jag har pratat med en massör, eller skälby's massör som är riktigt duktig, och det är något som är i kläm, och väldigt svårt att få loss, opps! vad har jag gjort?

Men tar med mig alvedon och voltaren, och sen kör på endå! 

Dags för big brother EN LITEN STUND!
Jag måste få sömnen till imorgon. dels för örebro och sen har vi nationella i hör och läs-förståelse i engelska. det jag är sämst i, så bäst att vara pigg & ha mat i magen. utan det=ingen koncentration!

Dags att kila, hör att bb har börjat!

GODNATT!



Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0