torsdag, FREDAG imorgon!♥

Kom hem för ett tag sen från utebandyn som var riktigt skoj!♥
Det blev jag, bella, tessan, mimmi, eve, björn och sebbe. det var hur härligt som helst att spela ute lite senare på kvällen när solen hade gått ner. allt påminde om en sommarkväll! 

Saknar sommaren otroligt. härliga sommarkvällar, bada, sola, grilla, åh allt verkligen!
Jag och mina fina vänner har redan börjat planera inför sommaren. så mycket kul som kommer att hända, så kommer nog sommarlovet gå väldigt snabbt!

Som vanligt.. dags för big brother snart (bb). ska fixa något gott till det, och sen krypa ner i soffan med en mysig filt runt, riktigt bra!

Jag kommer göra en uppfräschning på min blogg. ny header, ny bakrundsfärg, nytt textsnitt osv.. saken är den att jag vet inte när jag ska sätta mig ner och göra det, hmm.. 

Men håll utkik, bloggen blir nog allt roligare när det är mer nytt i den!
Godnatt! ♥
Morgondagens planer:

Umgås med elin & johanna direkt efter skolan. jag ska få mina naglar fixade av johanna som är superduktig. bilder kommer självklart upp också. sen ska vi grilla hemma hos elin, inte lite mysigt? ♥
Sista skoldansen imorgon också, MEN faktiskt så ska inte jag gå. efter alla gånger under åren känns det inge kul längre. dessutom har dom flyttat till ett mindre place, bad bad..

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0