Sova nu!!

Back to work tomorrow..

Har kommit hem för en stund sen från en fys-träning och mycket målvakts-teknik! känner att det har tagit rejält överallt, och det lär bli ännu mera imorgon, men tur att jag är ledig efter dagen imorgon! 

Märkte att vi va lediga på måndag också nästa vecka, så då tar jag igen min jobb-tid, skönt!

Nej, dags att äta upp yougurten och sen krypa ner i sängen ♥

För er som vill veta.. jag har fått en allergiskchock idag av något som har kliat konstant hela dagen. antingen kan det vara höet, eftersom jag ha sysslat med det precis hela dagen, eller pollen.. därför så ska jag dra förbi läkarn nu i veckan och kolla upp det, super irreterande!

GODNATT! ♥



En liten guld bild skadar väll inte? 



Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0