Söndag!

Jag måste ha lite hjälp med bloggen, därför har ingen ändring skett än!
Vaknade för snart en timme sen, skönt med helg! dessutom är det också skönt med lov, fast mina 2 dagar (måndag & tisdag) börjar med att gå upp klockan 5 eller 6 för jobb. jag och tessan ska jobba lite, och därför kommer vi gå upp så tidigt!  blir skönt sen när man vet att man har vart duktig i hela 2 dagar på sitt eget påsklov.
Ska piggna på mig lite mer, byta om till springkläder och sen dra ut en vända tänkte jag. frågan är bara vart jag ska springa? äsch, det löser sig. bara jag kommer ut så..

Ha en toppen dag! solen skiner superhärligt utanför! dags att öppna upp och vädra här hemma, vår-känslor! ♥

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0