Orientering är inte min grej..

Jag tror jag lyckas med det mesta, eller vad säger ni mimmi och jonna? 

Hej förrsten! kommer förklara lite mer om bilderna snart..
En avklarad skoldag efter det underbara påsklovet. känns inte alls okej, vill vara mer ledig! Men men, det är några veckor kvar nu, eller månader kanske man ska säga. fikade efter skolan med mimmi och jonna, det var supermysigt! ♥ det bästa på hela dagen, om man bortser på det som hände på orienteringen på gympan.

Ja, till bilderna.. vi skulle orientera för första gången nu i 9:an eller nu denna sommar 2011. Iallafall, så går allt helt okej eftersom att vi gick hela tiden. sen när vi skulle gå tillbaka, så skulle jag hoppa över en bäck. allt kändes bra, eftersom jag var redo att precis hoppa över, och då ställde jag mig på en jätte hal sten vilket jag märkte precis när jag hoppa, så hela skon kom ner i vattnet, och ja, det var inte särskilt rent heller!
Så kom tillbaka till skolan med en vit sko och en brun, fick många blickar, men hoppas dom fattar endå! 

Har också fått spanska glosor till imorgon, så ska nöta på det nu, innan jag drar neråt och äter kvällsmat och tar kväll! ♥

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0