mina hudvårdsprodukter! ♥

Tänkte berätta lite om mina hudvårdsprodukter jag använder!
Vissa av er kanske är lite nyfikna? 

Jag använde det här flitligt förut, och har blivit allt sämre på att göra rent varje dag, alltså morgon & kväll! men jag ska försöka komma igång med det, och gjorde det imorse när jag hade tid på mig att göra det. vissa morgonar är bättre än andra, och vissa kvällar är väldigt stressiga än andra. jag har oftast träning eller match på kvällarna, därför har man ingen tanke på det efter duschningen.
Men iallafall, man börjar med att ta den "blåa". det är som ett skum när man trycker ut det, och det räcker nästan bara med en pumpning. man tar det runt hela ansiktet och sen sköljer man det med kallt vatten. väldigt viktigt att det är kallt, eftersom porerna öppnas mycket lättare då. när man har torkat av med en vanlig handduk, så tar man den "gula" och skvätter på en "pads". sådana finns att köpa i nästan vilken affär som helst, iallafall mataffärerna. sen låter man det sjunka in, och sen efter cirka 3-5 minuter så kan man ta på en skön salva som gör att man inte känner sig så torr! ♥

Den "gula" är också oparfymerad, vilket det ska vara för att huden ska må allt bättre!

Hoppas ni förstog! 

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0