Lördag! ♥

God morgon! ♥

Har vaknat för en stund sen tillsammans med mina fina tjejer, jonna och mimmi! vi har haft jättekul, även om jag somnade lite tidigare än dom igår. jag vaknade iallafall till eftersom dom var inte tysta särskilt mycket. så vi kom inte i säng förän klockan var efter 4. men men, är det lov så är det! dessutom var det sista dagen, eller näst sista om man ska räkna med måndag också?

Sitter här och äter lite yougurt och lyssnar på big brother-låten med mimmi. har hunnit sätta mig i solen ett tag, så himla sköööönt! sommaren är verkligen påväg hit. tydligen ska det bli sämre väder snart, så man får passa på så länge det varar, håller ni inte med? ♥

Dags att städa upp här, sen trampar jag hemåt!
Ha en toppen dag!

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0