lördag: plugg, johanna, tjejkväll! ♥

God morgon! ♥

Jag och johanna vaknade för en och en halvtimme sen. eller johanna vaknade då, och drog upp mig med på samma gång. man kunde inte heller somna om, eftersom det hamrades nere. vi håller på att göra om hallen, vilket säkert blir jättebra sen, men att vakna med det är inte alls lika kul!

Iallafall vi gick ner och tog en stor och god frukost och nu sitter vi vid varsin data och bloggar lite, I guess? jag gör iallafall de som ni märker, men vet inte vad hon sysslar med!
Vi ska börja plugga ytterligare nu, eftersom vi har prov på måndag i musik. hmm..
Vi drar vidare mot henne och sen och äter lunch. senare ikväll blir det tjejkväll hemma hos elin, vilket säkert kommer bli lika kul som alltid!

Jag tar med mig sovgrejer dit, eller till johanna. vi vet inte hur det blir med sovningen hos elin, utan det märker vi senare, vilket jag säkert kommer berätta om..
Men uppdateringen blir nog lite sämre idag, men jag hoppas det duger!

Ha en riktigt mysig lördag! ♥

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0