lite nya bilder!♥

Här har ni några bilder på våran älskade pokal, jag & medaljerna, mina favvo tjejer (precis efter segern) och jag & bella! ♥

Jag kan inte säga något mer än att, tusen tack tjejer för denna säsong!
Vad vore jag utan er? vi är som en stor familj. alla har lika kul tillsammans varje gång verkligen. den här helgen som har varit, så har jag insett så sjukt mycket av er alla.
- Ni är sanna vänner, som alltid kommer stå på samma plats oavsett! ♥

Jag vet inte vad jag ska säga, mer än att jag älskar er!
Vi måste fixa till nästa säsong, VI MÅSTE! ♥
TACK TJEJER, TACK!!!!

Från facebook:

Jag kan fortfarande inte fatta att vi vann det bästa i våran serie i örebro!
Vi kom hem med guldet och den stora äran att vi kom till a-slutspelet! vi är så sjukt jävla grymma, tjejer! ♥
Matchens lirare, tog straffarna i finalen (eftersom det blev oavgjort), en assist som tessan sköt in, och självklart..GULDET! vad vore jag utan er? ♥♥
Jag kan verkligen inte fatta, JAG KAN INTE! GALET!!!


Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0