Lång dag, CHECK! ♥

Bilden togs egentligen igår, men en dag senare, vad gör det? ♥

Som en vanlig låång skoldag idag. slutade som allra senast idag och hade som mest lektioner idag. 6 lektioner från kvart över 8 till 10i 4. plågsamt haha 
Iallafall, nog om skolan. efter skolan kom jag hem, slängade i mitt något snabbt och sen vidare till sommarjobbet. eller vi snackade med min och tessans handledare som vi kommer ha dom veckorna vi jobbar på stället/ställerna. jag tror det kommer bli hur kul som helst. alltid något att hålla på med, vilket jag alltid måste! och sen bästa sällskapet också, kan inte bli så mycket bättre! 

Och vi kom sen fram till att sommarlovet blir bra, men...
Vi ska jobba 2 dagar på påsklovet också för att testa på hur det känns!


& en sak till..
Tessan har räddat mina dagar. brillorna jag ville köpa som var från ginatricot, ville jag ha innan örebro, och det är fixat. Eftersom tessan går i skola i stan, så ska hon svänga förbi och köpa dom på fredag innan örebro. vilken ängel! ♥

Så nu är det äntligen fixat.
Dags att planera packningen också, allt som ska med! 2 stora väskor ska med!

Nej, dags att äta upp maten, och sen ta tag i matten & planera inför örebro! 

Ha en trevlig kväll!
En fråga, vilken ska jag köpa av dessa två? ♥

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0