Jobba, check!

Hemma igen efter en hård dag. det känns verkligen i rumpa, armar och ben. gick upp 5 imorse och jobbade till klockan 4. wihoo..fast nä!
En sista dag och det är imorgon, så jag lär väl stå ut även om det är ett helt okej jobb med bra lön. tessan åkte hem vid lunch idag tack vare illamående, och bella var också magsjuk, så krya på er sötnosar! ♥
Jag fixar en länkning till bella för tack för hjälpen & krya på dig!♥

Byta om till träningskläder och sen dra vidare till västerås för att träna med skälby, inte ett dugg peppad, men det lär nog ändras på vägen, eller vad tror ni? 

Piggna på mig lite med något gott, packa väskan och på med löpardojjorna, springkläderna och sen bär det av till västerås! Väntar bara på att eve och lasse ska komma, sen raka spåret dit! 



Bilden är tagen igår tillsammans med dessa brudar/sjuklingar! ♥

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0