Home!

Hemma igen efter en riktigt mysig kväll hos kusin med några ifrån släkten!

Vi har grillat jättegoda hamburgare, och revbenspjäll. kanske låter äckligt, men smaken är underbart god. för er som inte vet, så är det som vanligt kött, fast lite annorlundare. svårt och förklara men ni vet nog 
Nu ska jag slänga mig in i duschen och sen kolla på dom 2 avsnitten ifrån big brother som jag missade (torsdag&fredag). tar igen det idag istället, och sen antar jag att det blir en rätt lång natt tillsammans med mimmi på skype. men vad gör det? är fortfarande ledig och njuter av dom få dagarna som är kvar!

Ska ändra lite på bloggen igen tänkte jag, men vad jag tänkte ändra får ni inte veta än!
Dags att duscha! ha en riktigt bra kväll! ♥

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0