home sweet home!

Slänger in en bild sen fredags på mig! 

Hej allihopa!
Är ni som mig, seg på en söndag? vädret gör ju inte saken bättre heller.. det har regnat hela dagen idag, eller så länge dagen har hållt på. men vaknade iallafall upp hemma hos johanna, så glad var man endå.
När jag hade svängt förbi elin och lämnat beställningen så var det raka spåret hem, och sen av någon anledning stor städade jag mitt rum. nu kan jag lova er...det är dammfritt!

Skönt att det är gjort, och läxan går också bra, eller musik-pappret. kan det mesta, vilket känns ännu bättre! ska plugga igenom det en gång till, och sen låta mamma "förhöra" mig. måste ju endå ha det mesta i huvudet, så då är det bara att förhöra som är bäst!

Nej, ta tag i pluggningen, och sen krypa ner i ett varmt bad som det var evigheter sen jag gjorde. det är jag endå värd efter allt slit med nationella hit & dit? ♥

En sak till.. ÖREBRO OM 5 HELA DAGAR!
Har nog inte hunnit berätta, eller kanske (?). mitt lag och ett till lag i samma förening som oss, ska iväg på örebro-cup på fredag och blir där till söndag. hur kul som helst! 

Trevlig eftermiddag! ♥


Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0