Home sweet home! ♥

Hej allihopa!

Uppdateringen idag har varit ur dålig, men vädret har varit på topp så därför har jag inte bloggat mer än ett inlägg från johannas place (som blev igår). vi har legat i solen jättelänge idag, och det var hur skönt som helst. vi kan faktiskt inte förstå att det redan är så varmt i april? super skönt iallafall. och i samma sväng så färgade vi johannas hår, eller slingade. det blev hur bra som helst! man ser nog rätt mycket på sista bilden. super snyggt! 

Och en sak till.. som ni ser så har min blogg blivit bredare. jag ville ha lite större, så man kunde lägga in större storlek på bilderna osv. så johanna hjälpte mig med det, snäll som hon är! ♥

Har nyss haft besök och nu är grillen igång, underbart! möter upp mina fina tjejer senare, (jonna och mimmi). sover hemma hos jonna som jag berättade igår, hur kul som helst!

Nej, hoppa in i duschen och få bort sololjan. den lilla brännan kanske dyker upp mer då?
Det får vi se!

Ha en forsatt kanon dag! vädret är fortfarande underbart, så det blir nog att äta ute, skönt!

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0